Monday, May 05, 2008

MI Sonrası Huzur Bulma Seansı


Haftasonu Zonguldak'taydım . Kolejden bir arkadaşımın düğünü vardı , ona gittim . Doyasıya eğlendik , hatta damattan çok gelinle ben dans ettim galiba :)


Ertesi gün çocukluğumun geçtiği mahallemi yürüdüm baştan başa ve size birkaç fotoğraf getirdim .. İstedim ki , Zonguldak'ın ve mahallemin güzelliğini sizler de görün .


16-Nisan akşamı başlayan MI dolu günler nihayet son buldu ... Annem bugün taburcu oldu .
Annemin geçirdiği kalp krizinden , hem Zonguldak'taki hem de Ankara'daki yoğun bakım günlerinden , anjiodan , annemi Ankara'ya bir ambulansla nasıl getirdiğimden , doktor ve hastane seçimimden , kan bulmaya çalışırken yaşadıklarımdan , hocamla ameliyat öncesi konuşmamızdan , bypass ameliyatından , hastanenin koridorlarına akan göz yaşlarımdan , annemi yoğun bakımda uyurken ve solunum cihazına bağlıyken gördüğümde neler hissettiğimden , bir günde telefonumu birkaç defa şarj etmek zorunda kaldığımdan , bana yardımcı olmak için adeta yırtınan arkadaşlarımdan uzun uzadıya bahsetmeye gerek var mı bilmiyorum ; çünkü okunacak şeyler değil bunlar ... Tam ortasında olmak lazım algılayabilmek için ...


Akut MI(Kalp Krizi) geçirirken hayatını kaybeden çok insan gördüm ; otuzlu yaşlarında olanlar bile vardı . Bu yüzdendir Allah'a şükredişim , annemi bana ve tüm sevenlerine bağışladığı için ...


Annemin bypass ameliyatını yapan Sayın Doç.Dr.Erol Şener'e ve ekibine ve de Atatürk Hastanesi'nin Kalp Damar Cerrahisi Kliniği'nin tüm çalışanlarına sevgilerimi ve saygılarımı sunuyorum .

Sağlıklı ve mutlu kalın ...!

12 comments:

FB said...

Timurcum, annene gecmis olsun. Umarim simdi iyidir. Anneler ne kadar kiymet degil mi? Nedim Gursel'in Resimli Roman kitabinda bir tarif vardi, yazdiklarin birden bana onu hatirlatti, birebir uymasa da...
saglicakla kal.
FB

Mine said...

Timur'cuğum,
Ne güzel bir blog bu böyle. Bu şablonu ilk kez gördüm. Farklı bir şablonda ben istiyorum ona göre:)

Annene tekrar geçmiş olsun derken, seni bütün aşamalardaki sakin, panikten uzak, akılcı tutumun için takdir ettiğimi söylemiştim. Yine söylüyorum.

Sağlıklı günler temennisi ile...

Mine

Timur said...

Figencim sağol .. annem gayet iyi , herhangi bir sıkıntı yok ..

anneler kıymetli tabii .. bu günlerde daha iyi anlıyor insan ..

Timur said...

Minecim buluruz sana bir şablon :)

Doktor olmanın verdiği bir sakinlikti o .. yalnız söylemeden geçmicem , bu süreç içinde her zaman yanımdaydın .. bunun için sana teşekkür ediyorum .

Yıldız said...

Sevgili Timur,

Annene cok gecmis olsun. Anneciginle birlikte size nice, saglikli, sansli ve gonlunuzce gecireceginiz yillar dilerim.

Bu arada yeni yerin harika olmus, Zonguldak fotograflari da cok guzel.

Sevgilerimle,

Yildiz

Timur said...

Yildiz ,teşekkür ediyorum ..
yeni sayfamı beğenmene sevindim , ben de çok sevdim .
fotoğraflar devam edecek , 400D'mi bırakmam artık :)

Anonymous said...

Anneciğine geçmiş olsun. İnşallah bundan sonra her şey güzel olur.

Yeni sayfan harika olmuş, yazı ve resminde çok güzel.

Timur said...

Sağol Çilekcim .

yeni bi sayfa olsun istedim .. bu sayfada sadece bana ait fotoğraflar olacak .. tarz yine aynı .. her telden var :)
kendimi kategorize etmeyi sevmiyorum ..

Tijen said...

Geçmiş olsun Timur!
Daha nice sağlıklı yaş yaşasın. Güzel bir anneler günü hediyesi olmuş bu!

Timur said...

haklısın Tijen .. o açıdan bakmamıştım .. gerçekte bizler için nelerin daha önemli olduğunu anımsatan bir hediye ..

Sanem said...

Timurcum cok gecmisolsun ben simdi okudum bu yazini. Su an hersey yolundadir umarim. Saglikli ve guzel gunler dilerim.

Timur said...

Sağol Sanem .. şuan herşey yolunda ..
biliyosun bypass zor bi ameliyat .. eski günlerine dönmesi biraz zaman alacak tabi ..

yalnız mutfağı ele geçirmesi çok sürmedi haha