Sunday, June 29, 2008

Zonguldaklı TED'liler


Pazar kahvaltımızı Çardak’ta yaptık.

Ankara’daki Zonguldaklı TED’liler olarak yıllar sonra nihayet bir araya gelebildik.
Meğer ailemize yeni üyeler katılmış da haberimiz yokmuş. Bir buçuk yaşından beş buçuk yaşına kadar tam beş yeni üye... O yaşlarda buçuklar çok önemlidir malum :)

On kişilik masa bize dar geldi ve aslında Ankara’da ne kadar da kalabalık olduğumuzu fark ettik. Gelemeyen birkaç arkadaşı da sayarsak hiç de fena değil di mi?

İstanbul’da ise çok daha kalabalığız.

Bunun en temel nedeni ise Zonguldak’ın göç veren bir il olması... Düşünün, benim dönemimde 120 kişi mezun olduk ve nerden baksanız şuan Zonguldak’ta yaşayan ve çalışma imkânı bulabilen en fazla on kişidir, daha fazla değil...

Hem iyi hem de kötü… Bizler için iyi, yani Zonguldak dışında yaşayanlar için… Her zaman ve her yerde kendimizden bir parça bulabiliyoruz çok şükür...
Ancak şu var ki, bu birliktelikler kuşaktan kuşağa geçemiyor... Çünkü bir sonraki nesil Zonguldak’ta olmuyor ne yazık ki...

“Babam da bizim kolejden mezun” diyen yok !!! Varsa da birkaç kişi...

Hâlbuki okulumuz, TED Ankara'dan sonraki en eski TED okuludur ; bu sene tam 50’ci yılımızı kutladık...

Niye bunları söylüyorum? Çünkü köklü eğitim kurumlarına her zaman ilgi duydum ve onların sosyal hayatımıza katkılarını hep önemsedim.

Bağlılık ya da aidiyet denen şeyin hayatımızı ne kadar da güzelleştirdiğini yaşadım ve herkesin de bunu yaşamasını diliyorum.

Lisedeki arkadaşlarınızdan kopmayın lütfen!

Üniversitedeki arkadaşlarınızdan da...

Yaşamanın da anlamı bu değil mi ?

Hayatı paylaşmak !!!

2 comments:

FB said...

Gercekten oyle Timur. Eski dostlarla bulusmak cok keyifli oluyor. Bir de artik kazik kadar insanlar olmamiza ragmen biraraya gelinceki samatanin keyfi hicbir yerde yok. Sanki hala ortaokul ya da lise yillarinda kalmis gibi yasimiz. Sizin de bu beraberligi devam ettirmeniz takdire deger.
FB

Timur said...

Figen,
bazı arkadaşlarla görüşmeyeli yıllar olmuş, ama inan sanki daha dün gibi herşey.. muhabbette gıdım eksik yok :)