Monday, August 23, 2010

İtirazım Yok


tam bir yılımı doldurdum.. evet, dün itibariyle doldu.. neden mi bahsediyorum? yeni kariyerimde geçen koca bir yıl anlatmaya çalıştığım.. o kadar dolu geçmiş ki, bana beş yıl gibi geliyor.. hayır, hiç de abartmıyorum.. düşünün, elliden fazla uçak yolcuğu, yirmiden fazla şehre yapılan iş seyahatleri; ilçeleri saymıyorum bile.. otuz bin kilometreye yakın kara yolculuğu, iki yurtdışı seyahat, tanışılan onlarca yeni yüz ve yapılan bir yığın iş..

biraz yorgunluk, biraz mutluluk, biraz doymuşluk, biraz iyi ki de yeni kariyermişlik, biraz keşke daha önceden bu işe girseymişimlik, biraz ulan ben ne salakmışımlık, biraz yok önceki işim de bana çok şey katmışlık, biraz hızlı hayata alışmışlık, biraz ulan bu iş biterse başka bir iş beni tatmin edermiymişlik, biraz evimi özlemişlik, biraz ev yemeklerine hasret kalmışlık, biraz derdimi anlatabildimmiymişlik :)

yeter, güzel Türkçe'mizi daha fazla katletmeyeceğim..

lafın kısası, hayatın akışına itirazım yok şimdilik..







* fotoğraf iki gün öncesine ait..

No comments: