Sunday, October 16, 2011

El Ele

sevgilinin gözünden Maldiv Adaları..

ya da eşimin gözünden mi demek lazım :)

evet yoğun günler hızından biraz kaybetti neyse ki.. İstanbul’daki evimize yerleştik.. ancak ondan önce balayı için bir haftalığına Maldiv Adaları'ndaydık..

Maldivler için ayrıca bir yazı yazmak istiyorum.. paylaşmak istediğim çok şey var.. hani olur da bir gün yolunuz Maldivlere düşerse diye..

gelelim benim de cevabını çoktandır beklediğim o soruya.. evlilik hayatımda çok şeyi değiştirdi mi?

belki bu soruya cevap vermek için henüz çok erken, ama hissettiklerim cevabı çoktan verdi bile.. kesinlikle hayır..

galiba bunun tek nedeni hem eşimin hem de benim olgun insanlar olmamız.. yani bir şekilde hayatta bir yerlere gelmiş, belli bir çevresi olan, yaşam tarzı belli olan, birbirini olduğu gibi seven ve kendinden çok ödün vermeyen, bazen tartışan ama her zaman barışan bir çiftiz..

biliyorum zor günlerimiz olacak ve biliyorum bazen birbirimizden nefret edeceğiz..

ama her zaman el ele yürüyeceğiz..

No comments: